Stolt matte!

Nu är jag stolt! Jag har ingen aning om vem jag är stolt över, allt jag vet är att jag är stolt över antingen Cossan eller Skorpan! <3 märkte nyss att någon av dom har bajsat på RÄTT ställe: i toalett lådan!! :D en massa bajs finns nu där! Stolt över vem det en va! Hoppas dock på att det är skorpan som gjort det. För hon är en sån kanin som är OMÖJLIG typ att lära henne gå på toa. Jag har verkligen försökt med allt så det vore toppen! För när skorpan väl har lärt sig så är det superlätt att lära Cossan det samma. Man behöver inte äns göra något.;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0