Springtränat!

I helgen så springtränade jag cossan lite. Vi sprang på en väg nedan för vår tomt på landet. Gud va duktig hon är, springer på vägen utan att försöka hoppa ner eller över diket!
Dock behövs konditionen tränas upp en del haha.. ;) Hon blev rätt snabbt trött och la sig ner på gräsmattan, sötnosen! Nu är det bara att ta tag i det och konditions träna lilla flickan lite granna. :) Blir nog bra det, orka mera! :D
(Mobil bild)

Josefin
2013-06-04 @ 12:20:55

Min kanin har heller inte så bra kondis... Ska öva upp den till sommaren hade jag tänkt mig! :)

Svar: okej! :3
Hanna

Malin
2013-06-04 @ 12:21:55

Min kanin har toppen kondis! Kan hoppa flera rundor på en bana utan att bli trött! ;) Är det målet för dig?

Svar: Haha, ja, det är förmodligen "målet". :)
Hanna

Kaninälskaren
2013-08-13 @ 10:16:35

Vilken söt kanin du har! Har hon/han blåa ögon på båda sidorna? Vad är han/hon för ras? :)

Svar: Tack! Ja, hon har blåa ögon på båda sidorna. Hon är blandras mellan hermelin och dvärgvädur. ;)
Denna blogg är "stängd". Bloggar inte här mer. Så, skriv gärna kommentar på min nya hannizons.blogg.se istället för här ang. kaninerna. :)
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0