Det här med bilder...

Vill bara klargöra en liten sak! :)
När det kommer bilder på kaninerna. Riktigt fina som är fotade med kameran. Då blir det oftast bara bilderna från helgen. När det däremot kommer lite bilder från mobilen, alltså när jag bloggar från mobilen, så är det ju sämre kvallité på bilderna och i dom inläggen kommer heller ingen namnskylt i slutet.
Varför jag ibland lägger upp mobil bilder? Jo, svaret är lätt! Jag orkar bara inte ta fram kameran, fota och sedan importera en enda liten plutt bild. xD Däremot fotar jag som en galning på helgerna! :D
 
Tugga med öppen mun haha! xD
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0