Fri-day

Fredag! ♥ Kuligt. 
Har faktiskt fullt upp hela helgen, trots att jag bara är på landet idag på eftermiddagen och sedan på morgonen på lördag. Ska till en kompis och ha filmkväll. :) Blir som vanligt typ inte bloggning på helgerna. 
 
Men idag när vi kommer ut till landet så ska jag utnyttja (om vädret tillåter) in fria tid på landet åt kaninerna. Dom ska få vara ute så mycket som möjligt nu. På lördag kommer dom att vara instängda på mitt rum. Min brons sambos föräldrar kommer och hennes mamma då är jätte allargiskt. Så jag vill att kaninerna ska få vara ute så mycket som möjligt nu. ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0