Premiär i helgen

I helgen ska det hoppas! Jag tar med alla hinder idag till landet och ska hoppa dom ute där. Första gången i år blir det! Ska bli riktigt kul, hoppas att kaninerna känner detsamma. :) Jag har inte riktigt bestämt var vi ska hoppa. Men jag kanske vet ett bra ställe vidd gungorna på vår tomt. Annars blir det självklart lilla gräsmattan! :3
 
Ska även till min kompis Linnea  som har 2 kaniner också. Kanske fotar några bilder på dom och skriver något om de små liven ♥ Det blir ett super glatt inlägg med bara positiva saker. ;)
 
Skorpan ute i böran av våren ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0